1 008.jpgPicture 133.jpgPicture 151.jpgPicture 165.jpgtillage2.jpg

ACHIZITII 2014

 

 


 

 

INVITATIE

 

 

 

Autoritatea contractanta S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L. organizeaza selectie de oferta in vederea atribuirii contractului de furnizare anvelope iarna cod CPV – 34351100-3 si camera de aer cod CPV -19511200-3, necesare autovehiculelor din Parcul Auto, conform tabelului anexat:

 

 

 

 

Nr.crt

Autovehicul

Dimensiune anvelopa

Nr.buc.

Camere

Obs

 

1

Dacia 1307 1.6 I

175R14C

2 buc

 

 

 

2

Dacia 1307 1.6 I

175R14C

2 buc

 

 

 

3

Dacia 1307 1.9 D

175R14C

4 buc

 

 

 

4

Dacia 1307 1.9 D

175R14C

4 buc

 

Mixte

 

5

Dacia 1307 1.9 D

175R14C

2 buc

 

 

 

6

Dacia 1307 1.9 D

175R14C

2buc.

 

 

 

7

Dacia 1.5 DCI

185x65x15

2 buc

 

 

 

8

Mercedes Sprinter ut.

235x65R16

2 buc

 

 

 

9

Iveco Daily bascula

225x75x16

6 buc

 

 

 

10

Iveco Daily bascula

225x75R16

4 buc

 

 

 

11

Renault Mascott   basc.

215X75R16C

4 buc

 

 

 

12

DAF C F

315x80Rx22,5

8 buc

 

 

 

13

Iveco platforma rid.

195x75xR16C

2 buc

 

 

 

14

Tractor U 650

750x20

2 buc

 

 

 

15

Tractor U 650

750x20

2 buc

2

 

 

16

Tractor B 932

136/20

2 buc

2

Fata

 

 

 

16,9/38

2 buc

2

Spate

 

17

Tractor B 932

136/20

2 buc

2

Fata

 

 

 

16,9/38

2 buc

2

Spate

 

18

Miniincarcator

10.0/75x15.3

4 buc

4

 

 

19

Miniincarcator

10x16,5

4 buc

TUBELESS

 

 

20

Miniincarcator

700/15

4 buc

4

 

 

21

Buldoexcavator

16,9x28

2 buc

TUBELESS

 

 

                                                                                            70 buc.

 

 

 

Procedura de atribuire a contractului: selectie de oferte

Criteriul de atribuire:         pretul cel mai scazut

 

o   Valoare estimata achizitie:   43996,57 lei fara TVA

 

Documentatia de atribuire: caietul de sarcini si formularele sunt atasate la prezenta invitatie.

 

 

 

 

 

Operatorii economici participanti vor depune documentatia care va cuprinde:

 

-         Declaratiile privind neincadrarea in situatiile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 – se va completa formular din anexa

 

-         Informatii generale ale societatii (adresa sediu, obiectul principal de activitate, numar telefon si fax, cont bancar, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani) – se va completa formular din anexa

 

-         copie C.U.I. – xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul

 

-         Oferta financiara si oferta tehnica,– in original.

 

 

 

          Astfel, va invitam sa depuneti oferte financiare complete, via e-mail la adresa : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., pana la data de 28.11.2014, ora 12,00.

 

 

 

Alte detalii le obtineti la Compartimentul Marketing, Aprovizionare, Achizitii al S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L., telefon  0244 525252 interior 127.

 

Va multumim anticipat si in speranta prezentarii unei oferte avantajoase pentru ambele parti, asteptam cu interes oferta societatii dvs.

Descarcati Invitiatie, Caiet Sarcini, Formulare.

 

 


 

LICITATIE ANULATA

Autoritatea contractanta S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L. organizeaza selectie de oferta in vederea atribuirii contractului de furnizare anvelope iarna cod CPV – 34351100-3 si camera de aer cod CPV -19511200-3, necesare autovehiculelor din Parcul Auto

Alte detalii le obtineti la Compartimentul Marketing, Aprovizionare, Achizitii al S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L., telefon  0244 525252 interior 127.

Invitatie descarcati aici, Documente descarcati aici

 

 

 

 


 

 ANUNT

S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L. din Ploiesti, judetul Prahova, produce si comercializeaza crizanteme intr-o gama larga de culori, diverse dimensiuni.

Florile sunt produse numai in turba fertilizata si obtinute din butasi si rasaduri certificate international si la standarde europene.

Incepand cu data de azi 04.11.2014 avem disponibile urmatoarele produse:

-          Crizantema multiflora (mai multe pe tija) - 1,21 ron

-          Crizantema floare mare – de la 0,8 la 1,00 ron

-          Crizantema pentru lucru – 0,35 ron

Preturile nu contin TVA.

 

Pentru comenzi va puteti adresa la Compartimentul Sere si Pepiniere din cadrul S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L. din strada Mircea cel Batran nr. 81, Ploiesti.

Relatii si detalii puteti primi la telefon nr. 0244 574 469 si persoana de contact este Dna. Valeria Istrate.

 

 


LICITATIE ANULATA

INVITATIE

     Autoritatea contractanta S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti SRL organizeaza selectie de oferta in vedereea atribuirii contractului de furnizare anvelope iarna cod CPV 34351100-3 si camera de aer cod CPV - 19511200-3, necesare autovehiculelor din Parcul Auto

         Alte detalii le obtineti la Compartimentul Marketing, Aprovizionare, Achizitii al S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L., telefon  0244 525252 interior 127.

                 Descarcati invitatie si formulare

 

 

 


 

 

INVITATIE

 

 

S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L., operator de servicii publice, intentioneaza sa achizitioneze seminte, necesare producerii rasadurilor anuale necesare in vederea plantarii in zone verzi in primavara anului 2015 si anume:

 

- ageratum bleu (pufuleti) = 8.000 buc

- begonia frunza rosie, floare alba (ghetisoara) = 15.000 buc

- begonia frunza rosie, floare roz = 20.000 buc

- begonia frunza rosie, floare rosie = 20.000 buc

- begonie frunza verde, floare alba = 15.000 buc

- begonia frunza verde, floare roz = 20.000 buc

- begonie frunza verde, floare rosie = 20.000 buc

- begonie amestec de culori = 60.000 buc

- calistephus amestec de culori (ochiul boiului) = 40.000 buc

- cineraria maritima = 70.000 buc

- dalhia amestec de culori = 80.000 buc

- gazania amestec de culori = 40.000 buc

- salvia splendes rosie = 80.000 buc

- petunia grandiflora alba = 300.000 buc

- petunia grandiflora roz = 10.000 buc

- petunia grandiflora rosie = 250.000 buc

- petunia grandiflora mov = 25.000 buc

- petunia grandiflora amestec de culori = 60.000 buc

- tagetes patula (craite) – galben = 300.000 buc

- tagetes patula (craite) – grena = 300.000 buc

- tagetes patula (craite) – portocaliu = 300.000 buc

- tagetes erecta (craite) – galben = 300.000 buc

- tagetes erecte (craite) – portocaliu = 300.000 buc

- coleus (urzicuta) mix = 10.000 buc

- zinnia (carciumareasa) floare mare si batuta - amestec de culori = 10.000 buc

- zinnia (carciumareasa) floare mica si batuta – amestec de culori = 10.000 buc

- limonium vulgare – floarea miresei (alb) = 500 buc

- limonium vulgare (bleu) = 500 buc

- limonium vulgare (amestec de culori) = 500 buc

 

Termenul de livrare: 15.11.2014.

            Ambalajul: la bucata sau la gram.

            Transportul: se va specifica daca este inclus in pret.

            Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut.

            Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

            Limba de redactare a ofertei:  Romana

 

Ofertele trebuie sa contina:

 

-          La fiecare specie sa se prezinte mai multe varietati pe culori;

-          La fiecare varietate sa se prezinte pretul pe bucata sau gram;

-          Sa se prezinte documente din care sa reiasa provenienta, termenul de valabilitate, germinatia si puritatea;

-          In cazul livrarii, semintele sa fie insotite de certificate de calitate care sa confirme toate aceste caracteristici.

 

               Oferta va fi insotita de un catalog de produse/pliante pentru a putea vizualiza materialul si va cuprinde detalii si termenul de livrare la sediul societatii S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L. din str.Mircea cel Batran nr. 81 Ploiesti – Magazia centrala.

              

                  In speranta unei bune colaborari, va stam la dispozitie pentru orice detalii si clarificari prin Serviciul Marketing, Aprovizionare, Achizitii, la tel 0244-52.52.52 si va asteptam sa participati la procedura organizata de institutia noastra.

Societatile comerciale interesate vor depune o oferta la Registratura S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L., str Valeni nr. 32, Ploiesti sau la adresa de email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. pana la data de 28.10.2014 ora 11:00.

 

Alte detalii le obtineti la Compartimentul Marketing, Aprovizionare, Achizitii al S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L., telefon  0244 525252 interior 127.

 

Va multumim anticipat si in speranta prezentarii unei oferte avantajoase pentru ambele parti, asteptam cu interes oferta societatii dvs.

 

Descarcati invitatie.

 

 


 

 ’’Autoritatea contractanta S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L. organizeaza cerere de oferte pentru achiziţia prin inchiriere produse iluminat ornamental, pentru perioada sarbatorilor de iarna 2014-2015 din Municipiul Ploiesti.

   Societatile participante vor depune o oferta completa, in plic inchis in vederea participarii la procedura de „cerere de oferte" la Registratura S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L., str. Valeni nr. 32, pana la data de 30.10.2014, ora 09:00 cu mentiunea pe plic "A nu se deschide inainte de data de 30.10.2014, ora 11:00: iluminat ornamental  si datele de identificare ale societatii, in atentia Compartimentului Marketing, Aprovizionare, Achizitii.’’

             Alte detalii le obtineti la Compartimentul Marketing, Aprovizionare. Achizitii al S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L., telefon 0244 525252 interior 127.

Procedura de atribuire:   cerere de oferte

Criteriul de atribuire este ’’pretul cel mai mic’’

Data si ora limita de depunere a ofertelor:      30.10.2014, ora 09:00.

Data si ora de deschidere a ofertelor:       30.10.2014, ora 11:00.

Nr.anunt de participare    366020/16.10.2014.

Multumim.

Documentatia o gasiti arhivata aici

 

 


INVITATIE NEGOCIERE DIRECTA

S.C. Servicii de Gospodărire Urbana Ploiești S.R.L., operator de servicii publice inițiază procedura de negociere directa in vederea închirierii următoarelor minimagazine, concesionate către S.C. Servicii de Gospodărire Ploiești S.R.L. conform HCL nr.317/27.08.2013 si a procesului verbal de predare–primire nr. 15585/18.09.2013, înregistrat la Primăria Municipiului Ploiești si la SC Servicii de Gospodărire Urbana Ploiești SRL sub nr.21458/18.09.2013 :

Poz. 2- minimagazin cu un grup sanitar si un spațiu de depozitare, amplasat in Parcul Nichita Stănescu, către strada Mihail Kogălniceanu;

Poz.3- minimagazin cu un grup sanitar si un spațiu de depozitare, amplasat in strada Armoniei;

Poz.6- minimagazin cu un grup sanitar si un spațiu de depozitare, amplasat in strada Carpați (la intersecția cu strada Gheorghe Doja);

Poz.7- minimagazin cu un grup sanitar si un spațiu de depozitare, amplasat in Bulevardul București (lângă stația RATP, la intersecția cu strada Petrolului),

Poz.9- minimagazin cu un grup sanitar si un spațiu de depozitare amplasat in bulevardul Republicii (terminalul de microbuze);

Poz.11- minimagazin cu un grup sanitar si un spațiu de depozitare amplasat in strada Găgeni (in terminalul de microbuze).

Ofertanții vor transmite ofertele in doua plicuri, unul interior si unul exterior.

 

Plicurile se vor depune  pana la data de 17.10.2014 cel târziu ora; 10.00 la sediul S.C. Servicii de Gospodărire Urbana Ploiești S.R.L. din strada Văleni, nr. 32, la registratura, menționând-se pe ambele plicuri ( atât cel exterior cat si cel interior) 

Descarcati invitatie aici declaratia de participare aici

 

 

 


 

 

INVITATIE

 

S.C. Servicii de Gospodărire Urbana Ploieşti S.R.L., operator de servicii publice, intentionea/a sa achiziţioneze îngrăşăminte organice (turba, mraniţa, pamant frunze), necesara ca substrat de cuitur. pentru producerea materialului saditor pentru toamna 2014 - primavara 2015 (rasaduri anuale, bienale si perene, plante pentru jardiniere). Aceste îngrăşăminte organice trebuie sa conţină turba neagra si blond; si substraturi sterile pentru Hori, destinata insamantarii florilor, inradacinarii butaşilor si repicarii rasadurilor de plante (anuale, bienale si perene), arbori si arbuşti in rasadnita.

Menţionam ca plantele noastre nu beneficiaza de udare automata.

Societatile comerciale interesate vor depune o oferta financiara insotita de detalii tehnice, la Registratura S.C. Servicii de Gospodărire Urbana Ploieşti S.R.L. str Văleni nr. 32. Ploieşti sau la adresa de email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. pana la data de  09.10.2014. ora 11.

Alte detalii le obţineţi la Compartimentul Marketing. Aprovizionare, Achiziţii al S.C. Serv icii de Gospodărire Urbana Ploieşti S.R.L., telefon 0244 525252 interior 127.

Descarcati invitatia aici

 

 

 


 

’’S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L., operator de servicii publice, intentioneaza sa achizitioneze material dendrologic si anume:

 

-          TAXUS BACCATA = 100 buc

-          THUJA OCC.SMARAGD = 400 buc

-          THUJA PLICATA CAN CAN = 100 buc

-          THUJA OCC.YELLOW RIBBON = 200 buc

-          THUJA AUREA NANA = 200 buc

-          THUJA OCC. PIRAMILDALIS AUREEA = 200 buc

-          PICEA OMORIKA KAREL = 200 buc

-          JUNIPERUS MED.OLD GPLD = 100 buc

-          JUNIPERUS SQUAMATA BLUE ALPS = 100 buc

-          CUPRESSOCYPARIS LEYLANDI = 300 buc

-          CHAMENCYPARIS P.SUNGOLD = 300 buc

-          CHAMENCYPARIS LAWSONIANA CRE = 300 buc

-          CHAMENCYPARIS COLUMNARIS = 300 buc

-          MAGNOLIA STELATA = 50 buc

-          MAGNOLIA SUSAN = 50 buc

-          BERBERIS THUMBERGI I = 200 buc

-          COTONEASTER DAMMERI = 200 buc

 

Materialul dendrologic trebuie sa indeplineasca urmatoarele caracteristici specifice:

-            Talia 20 – 35 cm

-            Varsta minimum 1 an si maximum 3 ani

-            Termenul de livrare :   = cel putin 20 octombrie 2014

                                            = cel tarziu 1 noiembrie 2014

Societatile comerciale vor prezenta certificatul de origine al materialului dendrologic, mentionand tara de origine si alte informatii.

 

Societatile comerciale interesate vor depune o oferta financiara insotita de un catalog de produse/plinte pentru a putea vizualiza materialul, la Registratura S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L., str Valeni nr. 32, Ploiesti sau la adresa de email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it." rel="noreferrer">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. pana la data de 03.10.2014, ora 10:00.

 

Alte detalii le obtineti la Compartimentul Marketing, Aprovizionare, Achizitii al S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L., telefon  0244 525252 interior 127.’’

Va  multumesc.

Descarcati invitatia aici

 


 

 

 INVITATIE NEGOCIERE DIRECTA

 

S.C. Servicii de Gospodărire Urbana Ploiești S.R.L., operator de servicii publice inițiază procedura de negociere directa in vederea închirierii următoarelor minimagazine, concesionate către S.C. Servicii de Gospodărire Ploiești S.R.L. conform HCL nr.317/27.08.2013 si a procesului verbal de predare–primire nr. 15585/18.09.2013, înregistrat la Primăria Municipiului Ploiești si la SC Servicii de Gospodărire Urbana Ploiești SRL sub nr.21458/18.09.2013 :

 

1- minimagazin cu un grup sanitar si un spațiu de depozitare, amplasat in Parcul Nichita Stănescu, către strada Gheorghe Lazar;

 

2- minimagazin cu un grup sanitar si un spațiu de depozitare, amplasat in Parcul Nichita Stănescu, către strada Mihail Kogălniceanu;

 

3- minimagazin cu un grup sanitar si un spațiu de depozitare, amplasat in strada Armoniei;

 

4- minimagazin cu un grup sanitar si un spațiu de depozitare, amplasat in strada Erou Calin Cătălin(intersecție cu strada Unirii, in spatele Palatului Administrativ);

 

5- minimagazin cu un grup sanitar si un spațiu de depozitare, amplasat in Piața Eroilor (in fata Casei Sindicatelor);

 

6- minimagazin cu un grup sanitar si un spațiu de depozitare, amplasat in strada Carpați (la intersecția cu strada Gheorghe Doja);

 

7- minimagazin cu un grup sanitar si un spațiu de depozitare, amplasat in Bulevardul București (lângă stația RATP, la intersecția cu strada Petrolului),

 

8- minimagazin cu un grup sanitar si un spațiu de depozitare, amplasat in strada Baraolt (lângă complexul comercial Aurora);

 

9- minimagazin cu un grup sanitar si un spațiu de depozitare amplasat in bulevardul Republicii (terminalul de microbuze);

 

10- minimagazin cu un grup sanitar si un spațiu de depozitare amplasat pe Șoseaua Nordului (vis-a-vis de complexul comercial Nord);

 

11- minimagazin cu un grup sanitar si un spațiu de depozitare amplasat in strada Găgeni (in terminalul de microbuze).

 

 

descarcati documentele  aici
 


 

 

 

 

 

 

 

Autoritatea contractanta S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L. operator de servicii publice organizeaza licitatie publica cu strigare pentru inchiriere a 11 minimagazine, conform caietului de sarcini si a planurilor.

 

 

 

Procedura de atribuire:   licitatie publica cu strigare

 

 

 

Criteriul de evaluare al ofertelor:  ’’pretul cel mai ridicat”.

 

 

 

Data si ora limita de depunere:      22.08.2014, ora 10:00.

 

Data si ora de deschidere:       22.08.2014, ora 12:00 pentru pozitiile 1,2,3,4 din invitatie si caietul de sarcini

 

                                                25.08.2014, ora 12:00 pentru pozitiile 5,6,7,8 din invitatie si caietul de sarcini

 

                                                26.08.2014, ora 12:00 pentru pozitiile 9,10,11 din invitatie si caietul de sarcini

descarcati documentele aici

 


 

 

 

 

’’Autoritatea contractanta S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L. organizeaza cerere de oferte pentru achiziţia de produse materiale pentru iluminat, pentru iluminatul public stradal din Municipiul Ploiesti.

 

 

 

Societatile participante vor depune o oferta completa, in plic inchis in vederea participarii la procedura de „cerere de oferte" la Registratura S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L., str. Valeni nr. 32, pana la data de 18.08.2014, ora 10:00 cu mentiunea pe plic "A nu se deschide inainte de data de 18.08.2014, ora 12:00: materiale pentru iluminat public  si datele de identificare ale societatii, in atentia Compartimentului Marketing, Aprovizionare, Achizitii.’’

 

Alte detalii le obtineti la Compartimentul Marketing, Aprovizionare. Achizitii al S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L., telefon 0244 525252 interior 127.

 

 

 

Procedura de atribuire:   cerere de oferte

 

 

 

Criteriul de atribuire este ’’oferta cea mai avantajoasa  din punct de vedere economic’’.

 

 

 

Data si ora limita de depunere a ofertelor:      18.08.2014, ora 10:00.

 

Data si ora de deschidere a ofertelor:       18.08.2014, ora 12:00.

 

 

 

Nr.anunt de participare    363320/05.08.2014.

Descarcati anexe, caiet sarcini, fisa date, formulare, model contract

 

 

 


 

 

INVITATIE

 

 

Autoritatea contractanta S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L., organizeaza selectie de oferte pentru atribuirea contractului de prestari servicii de asigurare răspundere civilă faţă de terţi- cod CPV 66516000-0 ’’Servicii de asigurare raspundere civila’’.

 

Acest contract trebuie să acopere acordarea de despăgubiri pentru prejudicii directe cauzate terţilor prin vătămare corporală, deces, avariere sau distrugere de bunuri din culpa instituţiei, ca urmare a unor evenimente neprevăzute în spaţiile verzi( inclusiv caderi arbori) sau fenomene atmosferice( furtuna, trasnet, vijelie, ninsoare, inghet, etc.)

 

Asiguratul nu accepta  fransiza pentru urmatorul risc asigurat:

 

-    producerea de daune din culpa asiguratului , respectiv a angajatilor / prepusilor acestuia ca urmare a activitatilor curente de intretinere, amenajare spatii verzi.

 

Asiguratul accepta fransiza din dauna , aplicabila doar pentru pagube datorate caderilor de arbori in urma fenomenelor atmosferice.

 

    Limita răspunderii pe perioada asigurată – min 450.000 lei,

 

              Limita răspunderii pe eveniment – min 50.000 lei,

 

                    Limită pentru deces\persoană\eveniment – min 25.000 lei

 

  1. oProcedura de atribuire a contractului:     selectie de oferte
  2. oCriteriul de atribuire:   oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic
  3. oPunctaj acordat :100 puncte, respectiv:
  4. o                                    70 puncte pret polita cel mai mic
  5. o                                    15 puncte pentru procent cel mai scazut / fransiza aplicabila
  6. o15 puncte pentru valoarea minima a fransizei aplicabile / eveniment
  7. oValoarea contractului de asigurare este de pana la 14.000 lei fara TVA.

 

 

 

Astfel, va invitam sa depuneti oferte complete de servicii, in plic inchis, pana la data de 24.07.2014, ora 11,00,  la Registratura S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L, cu mentiunea pe plic ’’A nu se deschide inainte de data de 24.07.2014 ora 12,00 : procedura selectie de oferte ” servicii de asigurare răspundere civilă faţă de terţi si datele de identificare ale societatii.

 

 

 

Alte detalii le obtineti la Compartimentul Marketing, Aprovizionare, Achizitii al S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L., telefon  0244 525252 interior 127.

 

 

 

Va multumim anticipat si in speranta prezentarii unei oferte avantajoase pentru ambele parti, asteptam cu interes participarea societatii dvs.

 

Descarcati invitatie.

 

 

 


 

 

INVITATIE

 

 

 

Autoritatea contractanta S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L. operator de servicii publice organizeaza licitatie publica cu strigare pentru inchiriere a 11 minimagazine, conform caietului de sarcini si a planurilor.

 

 

 

Procedura de atribuire:   licitatie publica cu strigare

 

 

 

Criteriul de evaluare al ofertelor:  ’’pretul cel mai ridicat”.

 

 

 

Data si ora limita de depunere:      04.08.2014, ora 10:00.

 

Data si ora de deschidere:       04.08.2014, ora 12:00 pentru pozitiile 1,2,3,4 din invitatie si caietul de sarcini

 

                                                05.08.2014, ora 12:00 pentru pozitiile 5,6,7,8 din invitatie si caietul de sarcini

 

                                                06.08.2014, ora 12:00 pentru pozitiile 9,10,11 din invitatie si caietul de sarcini

 

 

Descarcati documente: Invitatie, Caiet sarcini, Anexa

 


 

 

 

INVITATIE

 

Autoritatea contractanta S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L. organizeaza selectie de oferta in vederea atribuirii contractului de furnizare piese de schimb, consumabile si accesorii motounelte necesare repararii in regie proprie a utilajelor agricole, horticole si forestiere din dotarea compartimentelor de specialitate al S.C. S.G.U. Ploiesti, Cod CPV 16820000-9 ,,piese pentru utilaje forestiere”si 16810000-6 ,,piese pentru utilaje agricole “.

                                                                            Procedura de atribuire a contractului: selectie de oferte

Criteriul de atribuire:         pretul cel mai scazut

Valoare estimata achizitie:   41450,48 lei fara TVA

Documentatia de atribuire: caietul de sarcini si formularele sunt atasate la prezenta invitatie.

Operatorii economici participanti vor depune documentatia care va cuprinde:

-         Declaratiile privind neincadrarea in situatiile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 – se va completa formular din anexa

-         Informatii generale ale societatii (adresa sediu, obiectul principal de activitate, numar telefon si fax, cont bancar, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani) – se va completa formular din anexa

-         copie C.U.I. – xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul

-         Certificat constator - valabil la data depunerii ofertei - in original, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul sau copie legalizata

-         Certificat de Atestare Fiscala (Directia de Taxe si Impozite Locale) - acesta sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depune oferta - in original, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul sau copie legalizata

-         Certificat de Atestare Fiscala (Agentia Nationala de Administrare Fiscala) - acesta sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depune oferta - in original, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul sau copie legalizat

-          Sa se dovedeasca ca produsele vor fi furnizate numai in ambalaje originale, etichetate conform cerintelor legale in Romania cu privire la ambalare si marcare, precum si insotite de documente de certificare/omologare.

-         Oferta financiara si oferta tehnica,– in original.

 

-         Oferta financiara se va prezenta obligatoriu si pe suport magnetic, respectiv CD, precizandu-se : producatorul, categoria, cod produs, denumirea produsului, pret unitar fara TVA/ produs.

 

 

          Astfel, va invitam sa depuneti oferte financiare complete, in plic inchis, pana la data de 24.06.2014, ora 10:00 la Registratura S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L, din Strada Valeni nr.32, cu mentiunea pe plic A NU SE DESCHIDE INAINTE DE 24.06.2014 ora 12:00: ” selectie de oferte in vederea atribuirii contractului de furnizare piese de schimb, consumabile si accesorii motounelte si datele de identificare ale societatii, in atentia Compartimentului Marketing, Aprovizionare, Achizitii.

 

Descarcati documente: invitatie, caiet sarcini, formulare.

 

 


 

INVITATIE

 

 

Autoritatea contractanta S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L. organizeaza selectie de oferte in vederea atribuirii contractul de servicii de medicina muncii, in conformitate cu prevederile art. 25 (2) din Legea securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 in care se stipuleaza ca ,,supravegherea sanatatii lucratorilor este asigurata prin medici de medicina muncii”, cod CPV 85147000-1 „Servicii de medicina muncii”.

                 a) Procedura de atribuire a contractului: selectie de oferte

                 b) Criteriul de atribuire:        pretul cel mai scazut

 c) Valoare estimata achizitie:   46062,90 lei fara TVA

Documentatia de atribuire: caietul de sarcini si formularele sunt atasate la prezenta invitatie.

Operatorii economici participanti vor depune documentatia care va cuprinde:

-           Declaratiile privind neincadrarea in situatiile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 – se va completa formular din anexa

-          Certificat privind implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001 acordat operatorului economic de un organism de certificare recunoscut xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul

-           Informatii generale ale societatii (adresa sediu, obiectul principal de activitate, numar telefon si fax, cont bancar, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani) se va completa formular din anexa

-          copie C.U.I.xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul

-          Autorizatie de libera practica a medicului de medicina muncii xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul

-          Certificat de agreare emis de Ministerul Transporturilor sau dovada incheierii unui contract cu o unitate specializata medicala si/sau psihologica ce detine certificat de agreare emis de Ministerul Transporturilor- xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul

-           Certificat constator - valabil la data depunerii ofertei - in original, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul sau copie legalizata

-           Certificat de Atestare Fiscala (Directia de Taxe si Impozite Locale) - acesta sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depune oferta - in original, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul sau copie legalizata

-           Certificat de Atestare Fiscala (Agentia Nationala de Administrare Fiscala) - acesta sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depune oferta - in original, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul sau copie legalizata

-          Oferta financiara si oferta tehnica – in original      

            Astfel, va invitam sa depuneti oferte financiare complete, in plic inchis, pana la data de 05.06.2014 ora 9:00.  la Registratura S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L, cu mentiunea pe plic A NU SE DESCHIDE INAINTE DE 05.06.2014 ora 10:00: ”Medicina muncii” si datele de identificare ale societatii, in atentia Compartimentului Marketing, Aprovizionare, Achizitii.

 

Descarca Invitatie, Caiet Sarcini, Formulare

 


 

 

’’Procedura de cerere de oferte organizata in data de 23.05.2014 s-a ANULAT si urmeaza a se relua la o data ulterioara prin publicarea pe site-ul autoritatii a unei invitatii de participare.’’

INVITATIE

 
 

S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L., operator de servicii publice organizeaza - Achizitite de materiale pentru iluminat public, pentru iluminatul public stradal din municipiul Ploiesti

Societatile participante vor depune o oferta completa , in plic inchis in vederea participarii la procedura de „selectie de oferte" la Registratura S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L., str. Valeni nr. 32, pana la data de 23.05.2014, ora 10:00 cu mentiunea pe plic "A nu se deschide inainte 23.05.2014, ora 12:00: materiale pentru iluminat public  si datele de identificare ale societatii, in atentia Compartimentului Marketing, Aprovizionare, Achizitii.

Alte detalii le obtineti la Compartimentul Marketing, Aprovizionare. Achizitii al S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L., telefon 0244 525252 interior 127.

Descarcati documente.

 

 

ANUNT

 

Autoritatea contractanta S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L. organizeaza selectie de oferte in vederea atribuirii contractului de servicii de auditare financiara , avand in vedere ca incepand cu exercitiul financiar al anului 2013, S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L. indeplineste doua din conditiile prevazute la art.3(1) din O.M.F.P. 3055/2009, fiind necesara auditarea situatiilor financiare aferente acestuia, Cod CPV 79212100-4- ,,Servicii de auditare financiară”.

 

   Procedura de atribuire a contractului: selectie de oferte

 

   Criteriul de atribuire:    pretul cel mai scazut

 

   Valoare estimata achizitie: 36290,32 lei fara TVA respective 45.000 lei cu TVA inclus

 

               Documentatia de atribuire:   caietul de sarcini si formularele sunt atasate la prezenta invitatie.

Astfel, va invitam sa depuneti oferte financiare complete, in plic inchis, pana la data de 30.04.2014, ora 9,00 la Registratura S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L, cu mentiunea pe plic : A NU SE DESCHIDE INAINTE DE 30.04.2014 ora 10,00.: Servicii de auditare financiara si datele de identificare ale societatii, in atentia Compartimentului Marketing, Aprovizionare, Achizitii

Descarcati: Caiet Sarcini, Formulare, Invitatie

 

 

 


 ANUNT

 

’’Autoritatea contractanta S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L. organizeaza licitatie deschisa pentru achiziţia de produse carburanti (benzina si motorina), pentru autovehiculele si motouneltele din dotarea S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L.’’

 

Procedura de atribuire:   licitatie deschisa

 

Criteriul de atribuire este ’’pretul cel mai scazut”, cu faza finala de licitatie electronica, cu o runda.

 

Data si ora limita de depunere a ofertelor:      04.06.2014, ora 10:00.

Data si ora de deschidere a ofertelor:       04.06.2014, ora 12:00.

 

Nr.anunt de participare  150507/19.04.2014.

Descarcati: Caiet Sarcini, Formulare, Model Contract, Fisa Date

 

 

 

 


 

ANUNT

 

 

 

S.C. SERVICII DE GOSPODARIRE URBANA PLOIESTI SRL, intentioneaza sa achizitioneze urmatoarele:

 

1. SEMINTE CU UTILIZARE SPECIFICA si anume :

 

- viola amestec – floare mare -94.000 buc;

 

- viola galben – floare mare – 8.000 buc;

 

- viola galben – floare mare – 8.000 buc;

 

- viola grena – floare mare – 8.000 buc;

 

- viola alb – floare mare – 8.000 buc;

 

- viola albastru – floare mare – 8.000 buc;

 

- viola portocaliu – floare mare – 8.000 buc;

 

- viola portocaliu – floare mare – 8.000 buc;

 

- bellis alb floare mare – 200.000 buc;

 

- bellis rosu floare mare – 50.000 buc;

 

- miosotis alb floare mare – 20.000 buc;

 

- miosotis albastru floare mare – 60.000 buc;

 

- miosotis roz floare mare – 16.000 buc;

 

- brasicca oleraceae 4 varietati – 8.000 buc.

 

2. PLANTE VII, BULBI, RADACINI, BUTASI SI ALTOAIE si anume:

 

- chrysanthemum multiflora pentru ghiveci – 20.000 buc;

 

- chrysanthemum pentru floare taiata – 5.000 buc.

 

         Toate societatile interesate sunt rugate pana la data de 18.04.2014 sa depuna la registratura societatii din localitatea Ploiesti, str. Valeni nr.32 sau sa transmita prin mijloace electronice la adresa de e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. oferta financiara insotita de catalog pentru a putea allege plantele in functie de culoare, port si perioada de inflorire.

 

            Mentionam ca semintele de plante cu utilizare specifica pot fi achizitionate si la gram daca au aceeasi calitate si culoare.

 

            Relatii suplimentare se pot obtine de la compartimentul marketing,Aprovizionare Achizitii la tel 0244/525252 int. 127.

Descarca anunt in format electronic.

 

 

 

 


 

INVITATIE

 

 

 

Autoritatea contractanta S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L. organizeaza selectie de oferte  pentru achiziţia de prestari servicii de asigurare cladiri si continut pentru Stadionul Ilie Oana, avand sediul in Ploiesti, strada Stadionului nr.26.

 

 

 

Procedura de atribuire:   selectie de oferte

 

 

 

Criteriul de atribuire este ’’oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic”.

 

 

 

Data si ora limita de depunere a ofertelor:     16.04.2014, ora 10:00.

 

Data si ora de deschidere a ofertelor:       16.04.2014, ora 12:00.

 

 

Descarcati Invitatie, Caiet Sarcini, Formulare

 

 


 

INVITATIE

 

Autoritatea contractanta S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L. organizeaza procedura de selectie de oferte in vederea atribuirii de prestari servicii pentru efectuarea de studii geo-tehnice, cod CPV 71332000-4 ,, Servicii de inginerie geotehnica’’, necesare pentru intocmirea documentatiilor tehnice din cadrul Directiei Proiectare, Intretinere Domeniu Public - Compartimentul Urmarire Productie, Ofertare, Proiectare, ce se vor efectua in cursul anului 2014, in urma careia se va incheia un acord cadru urmat de contracte subsecvente pentru fiecare obiectiv de investitii.

*Procedura de atribuire a contractului:  selectie de oferte

*Criteriul de atribuire:   oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic

                *Valoarea estimata a achizitiei pentru efectuarea de studii geotehnice este de 26.000 lei fara TVA.

*Documentatia de atribuire:   caietul de sarcini si formularele sunt atasate la prezenta invitatie.

 

           Operatorii economici participanti vor depune documentatia care va cuprinde:

-          Declaratiile privind neincadrarea in situatiile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 se vor completa formularele din anexa.

     -          C.U.I. xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul

-          Informatii generale ale societatii (adresa sediu, obiectul principal de activitate, numar telefon si fax, cont bancar, cifra de afaceri pe ultumii 3 ani, numele persoanei desemnate sa semneze contractul – in original, se va completa formular din anexa

-          Certificat constator - in original, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul sau copie legalizata Certificat de Atestare Fiscala (Directia de Taxe si Impozite Locale) – acesta sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depune oferta – in original, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul sau copie legalizata

-          Certificat de Atestare Fiscala (Directia Generala de Finante) – acesta sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depune oferta – in original, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul sau copie legalizata

-          Experienta similara: - Declaratie privind lista principalelor servicii, prestate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari – in original.

Se va dovedi prin prezentarea a min. 1 contract xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul

-          Dovada ca detine sau are un contract de colaborare cu un laborator de incercari de Gradul II - xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul sau copie legalizata

-          Oferta financiara si oferta tehnica , reprezentand pret/studiu -in original

 

Astfel, va invitam sa depuneti oferte complete de servicii, in plic inchis, pana la data de 16.04.2014, ora 10,00 la Registratura S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L, cu mentiunea pe plic ’’A nu se deschide inainte de data de 16.04.2014 ora 11,00.: procedura selectie de oferte ” studii geotehnice, cod CPV 71332000-4 ,, Servicii de inginerie geotehnica’’ si datele de identificare ale societatii.

 

Alte detalii le obtineti la Compartimentul Marketing, Aprovizionare, Achizitii al S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L., telefon  0244 525252 interior 127.

 

     Va multumim anticipat si in speranta prezentarii unei oferte avantajoase pentru ambele parti, asteptam cu interes participarea societatii dvs.

 


Descarcati Invitatie, Caiet sarcini, Formulare

 

 

 

 

 

 


 

 

 

INVITATIE

 

 

 

 

Autoritatea contractanta S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L. organizeaza selectie de oferte  pentru achiziţia de prestari servicii de asigurare de raspundere civila fata de terti pentru 5 autovehicule inmatriculate.

 

 

 

Procedura de atribuire:   selectie de oferte

 

 

 

Criteriul de atribuire este ’’pretul cel mai scazut”.

 

 

 

Data si ora limita de depunere a ofertelor:      03.04.2014, ora 10:00.

 

Data si ora de deschidere a ofertelor:       03.04.2014, ora 11:00.

 

Descarcati : Carti masini, invitatie, tabel autovehicule.

 

 


 

INVITATIE

 

 

 

Autoritatea contractanta S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L. organizeaza selectie de oferte  pentru atribuirea contractului de servicii de asigurare de viata/accidente pentru 23 angajati din cadrul Formatiei Taieri Arbori.

 

Procedura de atribuire:   selectie de oferte

 

Criteriul de atribuire este ’’pretul cel mai scazut”.

 

Data si ora limita de depunere a ofertelor:      04.04.2014, ora 10:00.

Data si ora de deschidere a ofertelor:       04.04.2014, ora 12:00.

Descarcati: Invitatie, Formulare,  Erata.

 

 


 

 

’’Procedura de seletie de oferte organizata in data de 01.04.2014 s-a ANULAT si urmeaza a se relua la o data ulterioara prin publicarea pe site-ul autoritatii a unei invitatii de participare.’’

 

 

INVITATIE

 

 

Autoritatea contractanta S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L. organizeaza selectie de oferte  pentru achiziţia de prestari servicii de asigurare cladiri si continut pentru Stadionul Ilie Oana, avand sediul in Ploiesti, strada Stadionului nr.26.

 

 

 

Procedura de atribuire:   selectie de oferte

 

 

 

Criteriul de atribuire este ’’oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic”.

 

 

 

Data si ora limita de depunere a ofertelor:      01.04.2014, ora 09:00.

 

Data si ora de deschidere a ofertelor:       01.04.2014, ora 11:00.

Descarcati documente: invitatie, caiet sarcini, formulare

 

 

 


 

 

 

INVITATIE 

 

 

Autoritatea contractanta S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L. organizeaza licitatie deschisa pentru achiziţia de prestari servicii de inchiriere automacara transport cu operator si combustibil, pentru desfăşurarea activitatilor de ridicare, transport, depozitare şi eliberare a vehiculelor sau remorcilor stationate neregulamentar pe partea carosabilă a drumului public din Municipiul Ploiesti şi care constituie un obstacol pentru circulatia publică.

 

 

 

Procedura de atribuire:   licitatie deschisa

 

 

 

Criteriul de atribuire este ’’oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic”, cu faza finala de licitatie electronica (cu o runda).

 

 

 

Data si ora limita de depunere a ofertelor:      23.04.2014, ora 09:00.

 

Data si ora de deschidere a ofertelor:       23.04.2014, ora 10:30.

 

 

 

Nr.anunt de participare 149704/11.03.2014.

Descarcati documentatie: Caiet sarcini, FisaDate, Formulare, Model acord cadru, Model ctr subsecvent.

 


 

 

INVITATIE 

 

 

 

      Autoritatea contractanta S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L., doreste sa achizitioneze un numar de 100 buc Calculatoare PC cod CPV 30213000-5 si liciente Windows 7 Pro cod CPV 48624000-8, avand urmatoarele configuratii minime si garantie de minim 24 de luni:

 

 

      Configuratie 1 - 93 buc

 

Procesor: Intel Pentium DualCore 3GHz

Placa de baza - Video onboard, retea onboard

Memorie - 4G DDR3

HDD - 250 Gb

DVD-ROM

Carcasa + Sursa

Tastatura + Mouse

Licienta Windows 7 Pro

 

Configuratie 2 - 7 buc

 

 

Procesor: Intel Pentium DualCore 3GHz

 

Placa de baza - retea onboard

 

Memorie - 8G DDR3

Placa video - Nvidia Quatro minim 768 Mb, minim 384 bit

 

HDD - raid mirror

 

DVD-ROM

 

Carcasa + Sursa

 

Tastatura + Mouse

Licienta Windows 7 Pro

 

Operatorii economici participanti vor depune documentatia care va cuprinde:

  - Copie C.U.I. - xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul

  - Informatii generale ale socieatatii (adresa sediu societate, obiectul principal de activitate, C.U.I., numar de telefon si fax, adresa e-mail, cont bancar, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani) - in original.

  - oferta financiara si oferta tehnica - in original

Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut.

 

     

 

Operatorii economici interesati, vor depune ofertele in plic inchis, la Registratura S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L., str. Valeni nr.32, pana la data de 13.03.2014, ora 10:00.

 

Pentru orice alte detalii, va stam la dispozitie la numarul de telefon 0728 224455 - Sorin Tudorancea.

Descarcati invitatia.

 

 


 

 

INVITATIE 

 

      Autoritatea contractanta S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L., organizeaza procedura de selectie de oferte in vederea atribuirii contractului de prestari "servicii de dezvoltare internet", cod CPV-72420000-0, ce se vor efectua in cursul anului 2014.

      Valoarea estimata a contractului, pe durata anului 2014, este de 50.000 lei (fara TVA).

      Cerinte tehnice minim necesare:

1.Acces fara fir de banda larga in retelele metropolitan

      1.1. frecventa 3.3GHz- 3.65 GHz

      1.2   garantare a parametrilor conexiunii

      1.3. 5,7,10 MHz Channel Bandwidth

1.4. banda garantata 10 Mbps

Pentru locatiile: str. Mihai Bravu, nr.226 ; str. Eroilor nr.52 ; str. Constantin Brezeanu, nr.14; str. Petrescu Gheorghe, nr.39; str. Titu Maiorescu nr.15; str. Catinei nr.17; str. Buna Vestire nr.33; str. Gageni nr.101.

 

2. Acces pe fibra optica in retelele metropolitan

      2.1. Banda garantata 60Mbps

      2.2. Posibilitate VPN intre locatii

      2.3. IP fix pe fiecare locatie

     Pentru locatiile: Str. Valeni nr.32; Str. Valeni nr. 1-3, bl.33k; str. Mircea cel Batran, nr.81.

Invitam operatorii economici interesati sa depuna ofertele in plic inchis, in vederea participarii la procedura de "selectie de oferte", la Registratura S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L., str. Valeni nr.32, pana la data de 26.02.2014, ora 10:00.

Pentru orice alte detalii, va stam la dispozitie la numarul de telefon 0728 224455 - Sorin Tudorancea.

Descarcati invitatia.

 

 


 

 

 

Licitatia din data de 04.03.2014 s-a ANULAT si urmeaza a se reorganiza la o data ce va fi anuntata ulterior, deoarece pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, nu s-a primit nici o oferta.

 

INVITATIE

 

 

 

Autoritatea contractanta S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L. organizeaza procedura de selectie de oferte in vederea atribuirii de prestari servicii pentru efectuarea de studii geo-tehnice, cod CPV 71332000-4 ,, Servicii de inginerie geotehnica’’, necesare pentru intocmirea documentatiilor tehnice din cadrul Directiei Proiectare, Intretinere Domeniu Public - Compartimentul Urmarire Productie, Ofertare, Proiectare, ce se vor efectua in cursul anului 2014, in urma careia se va incheia un acord cadru urmat de contracte subsecvente pentru fiecare obiectiv de investitii.

 

Operatorii economici vor prezenta o oferta financiara reprezentand pret/studiu. Valoarea estimata a achizitiei pentru efectuarea de studii geotehnice este de 26.000 lei (fara TVA ).

 

Operatorii economici participanti vor depune documentatia care va cuprinde:

 

-          C.U.I. xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul

 

-         Informatii generale ale societatii (sediu, obiectul principal de activitate, adresa, numar telefon si fax, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani) – in original

 

-          Certificat constator - in original, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul sau copie legalizata

 

-          Experienta similara: - Declaratie privind lista principalelor servicii, prestate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari – in original.

 

Se va dovedi prin prezentarea a min. 1 contract xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul

 

-          Dovada ca detine sau are un contract de colaborare cu un laborator de incercari de Gradul II - xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul sau copie legalizata

 

-          Oferta financiara si oferta tehnica – in original

 

 

 

            Invitam operatorii economici interesati sa depuna ofertele in plic inchis, in vederea participarii la procedura de „selectie de oferte”, la Registratura S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L., Str Valeni nr 32, pana la data de 04.03.2014 ora 10:00

 

Va multumim anticipat pentru interes si participare.

 

Descarcati invitatie.

 

 


 

INVITATIE

 

Autoritatea contractanta S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L. organizeaza procedura de selectie de oferte in vederea atribuirii de prestari servicii pentru efectuarea de studii geo-tehnice, cod CPV 71332000-4 ,, Servicii de inginerie geotehnica’’, necesare pentru intocmirea documentatiilor tehnice din cadrul Directiei Proiectare, Intretinere Domeniu Public - Compartimentul Urmarire Productie, Ofertare, Proiectare, ce se vor efectua in cursul anului 2014, in urma careia se va incheia un acord cadru urmat de contracte subsecvente pentru fiecare obiectiv de investitii.

Operatorii economici vor prezenta o oferta financiara reprezentand pret/studiu. Valoarea estimata a achizitiei pentru efectuarea de studii geotehnice este de 26.000 lei (fara TVA ).

Operatorii economici participanti vor depune documentatia care va cuprinde:

-          C.U.I. xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul

-         Informatii generale ale societatii (sediu, obiectul principal de activitate, adresa, numar telefon si fax, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani) – in original

-          Certificat constator - in original, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul sau copie legalizata

-          Experienta similara: - Declaratie privind lista principalelor servicii, prestate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari – in original.

Se va dovedi prin prezentarea a min. 1 contract xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul

-          Dovada ca detine sau are un contract de colaborare cu un laborator de incercari de Gradul II - xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul sau copie legalizata

-          Oferta financiara si oferta tehnica – in original

 

            Invitam operatorii economici interesati sa depuna ofertele in plic inchis, in vederea participarii la procedura de „selectie de oferte”, la Registratura S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L., Str Valeni nr 32, pana la data de 04.03.2014 ora 10:00

Va multumim anticipat pentru interes si participare.

Descarcati invitatie.

 

 

 

 

SGU Ploiesti